• عوامل موثر بر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/02/28
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/06/23
    • تعداد بازدید: 143
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053833

    عوامل موثر بر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک

    با توجه به اینکه صنعت کاشی و سرامیک به واسطه ارتباط مستقیم با صنعت ساخت و ساز یکی از صنایع پردرآمد کشور می باشد، بنابراین از اهمیت ویژه ای برخوردار است. از سوی دیگر با توجه به نوین بودن هم آفرینی، شناسایی عوامل موثر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک میتواند مشتریان را در توسعه و بهبود محصول و همچنین تبلیغ آن ترغیب نموده و بدین واسطه توجه عموم را به آن جلب و منجر به سود آوری شرکت گردد.

    هدف اصلی این تحقیق شناسایی عوامل موثر بر هم آفرینی در صنعت کاشی و سرامیک می باشد. این تحقیق از نظر هدف کاربردی و از نظر ماهیت و روش گردآوری داده ها، کیفی می باشد. در نتیجه داده های تحقیق به وسیله ابزار مصاحبه گردآوری گشته و سپس با استفاده از روش تحلیل مضمون مورد تحلیل قرار گرفته است. جامعه آماری این تحقیق شامل اساتید دانشگاه که در این حوزه فعالیت نموده اند، خبرگان و مدیران صنعت کاشی و سرامیک و فارغ التحصیل رشته مربوطه که با بحث هم آفرینی آشنا می باشند، است.

    با هرکدام از صاحبنظران مصاحبه ای صورت گرفت و این مصاحبه تا جایی که جمع آوری اطلاعات به حالت اشباع رسید ادامه یافت. جهت شناسایی صاحب نظران از تکنیک گلوله برفی استفاده شد. سپس با استفاده از روش تحلیل مضمون داده ها تحلیل شد و مضامین و عوامل شناسایی گشته و سپس دسته بندی شدند. جهت بررسی پایایی از دو روش دوگذار و باز آزمون استفاده شد. نتایج آنها نشان از پایایی مفاهیم می دهد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها