• تاثیر فناوری اطلاعات، نوآوری، ساختار سازمان و محیط تجارت بر عملکرد شرکت

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/06/15
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/08/18
    • تعداد بازدید: 87
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    تاثیر فناوری اطلاعات، نوآوری، ساختار سازمان و محیط تجارت بر عملکرد شرکت

    امروزه، سازمان ها در محیطی پویا و پرابهام فعالیت می کنند. یکی از بارزترین ویژگی های عصر حاضر، تغییرات و تحولات شگرف و مداوامی است که در شرایط اجتماعی و فرهنگ (نظیر تحوالت در طرز تفکر، ایدئولوژی، ارزش های اجتماعی)، سیاسی، اقتصادی، تکنولوژیکی و فراملی آنها روی می دهد. امروزه شرکت ها برای دستیابی به جایگاه بهتر و انطباق با شرایط متغیر در بازار و حفظ بقا در محیط پرتلاطم برای بهبود عملکرد خود تلاش می کنند.

    شرکت ها به منظور تثبیت برتری در رقابت و بهبود عملکرد، به شدت نیازمند قابلیت های فناوری اطلاعات هستند، زیرا محور اصلی بسیاری از شرکت ها مبتنی بر فناوری است که از نرخ بالای تغییرات برخوردار است. مزیت رقابتی سازمان ها بیش از اینکه وابسته به منابع فیزیکی آنها باشد، به دانشی که در اختیار آنهاست بستگی دارد سنجش عملکرد موضوعی است که همه سازمان ها فارغ از ماهیت دولتی یا خصوصی بودن آن ها، در سطح خرد و کلان با آن مواجه هستند.

    از این رو یکی از دغدغه های اساسی سازمان های امروزی دستیابی به یک شیوه عملکرد جامع، قابل اعتماد و انعطاف پذیر است، تا با توسل به آن اطلاعات دقیق و کافی را از جایگاه امروز خویش به دست آورند و با نگاه به آینده از خطاهای گذشته درس بگیرند. در این پژوهش قرار است به بررسی تاثیر فناوری اطلاعات، نوآوری، ساختار سازمان و محیط تجارت بر عملکرد شرکت (مورد مطالعه: شرکت بهنوش ایران) پرداخته شود.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها