• رتبه بندی راه کارهای ارائه شده در راستای تحول پذیری مدارس تیزهوشان تبریز در ارتباط با رشته های علوم انسانی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/06/15
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/08/30
    • تعداد بازدید: 113
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    رتبه بندی راه کارهای ارائه شده در راستای تحول پذیری مدارس تیزهوشان تبریز در ارتباط با رشته های علوم انسانی با استفاده از فرایند تحلیل شبکه ای

    مدارس سمپاد، جزو بهترین مدارس در کشور ایران می باشند که با ایجاد یک فضای رقابتی مناسب سطح علمی دانش آموزان را بالا می برند. به بیان دیگر امروزه تحول، بازسازی و نوسازی رشته های علوم انسانی در این مدارس، یکی از ابعاد مهم سلامت و ماندگاری سازمانی محسوب می شود. پژوهش حاضر از نوع کاربردی و پیمایشی می باشد زیرا باعث ارائه راهکار جهت توسعه رشته های علوم انسانی در مدارس سمپاد می شود.

    در این مقاله فرایند تحلیل شبکه ای و کاربرد آن در رتبه بندی راهکارهای ارائه شده در راستای تحول پذیری مدارس تیزهوشان تبریز در ارتباط با رشته های علوم انسانی مورد مطالعه قرار گرفت. اولویت اول مربوط به تصمیم گیری در سطح کلان و وزارت آموزش و پرورش برای ارائه و تخصیص رشته های علوم انسانی به مدارس سمپاد می باشد و تغییر و تحول مدارس سمپاد در جهت پذیرش رشته های علوم انسانی می باشد.

    اولویت دوم مربوط به مدارس و سازمان های آموزشی سمپاد می باشد که خود سازمان و اعضا و ذینفعان داخلی سازمان در راستای تغییر و تحول قدم بگذارند و خود آغاز گر و پذیرای تغییر و تحول باشند. اولویت سوم مربوط به جامعه محلی و خانواده ها و آگاه سازی خانواده ها و ذینفعان خارج از سازمان برای حمایت از تغییر و تحول می باشد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها