• بامبو ، تحولی در دنیای مد و فشن

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/10/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/11/11
    • تعداد بازدید: 175
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09103159821

    بامبو ، تحولی در دنیای مد و فشن

    همگی ما دوست داریم تا فرزندانمان در زمینی پاک و زیبا رشد کنند، آنها هم مثل ما شانس دیدن زیبایی های زمین را داشته باشند. این خواسته زیاد و یا دست نیافتنی نیست. اما صرف نگران بودن درباره آینده کافی نیست و باید کاری انجام بدهیم و هر روز قدمی هر چند کوچک برای آن برداریم. امروزه کارهای زیادی هست که برای داشتن زندگی دوست دار طبیعت انجام بدهیم.

    برای مثال پرداخت با کارت های الکترونیکی، خواندن اخبار آنلاین، عدم استفاده از مواد غذایی که در ظروف یکبار مصرف سرو می شوند و … . یکی دیگر از اقدامات بزرگی که می توان انجام داد خرید لباس هایی است که با پارچه های سازگار با زمین و همینطور دیگر اقلام، تولید می شوند. صنعت مد در بسیاری از بخش ها به صورت تمیز عمل نمی کند.

    هر روزه بسیاری از لباس های به درد نخور ما به محل های دفن زباله وارد می شود. استفاده از بازیافت اینگونه پارچه ها به کاهش این مسئله جهانی کمک خواهد کرد. در حقیقت آسیب های دنیای مد به طور فزاینده ای در حال آشکار شدن است که تغییرات مثبتی در صنعت و در ذهن مصرف کنندگان به وجود آورده است، چون آنها نسبت به مسائل زیست محیطی به آگاهی بیشتری دست پیدا کرده اند. در این مقاله قصد داریم تا به کاربرد های گیاه بامبو در صنعت مد و فشن بپردازیم.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها