• تحلیل وضعیت فوتبال استان آذربایجان غربی بر اساس مدل سوات

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1398/05/24
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1398/05/24
    • تعداد بازدید: 226
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    مقاله تحلیل وضعیت فوتبال استان آذربایجان غربی بر اساس مدل سوات

    زمینه و هدف: هدف از این پژوهش بررسی وضعیت توسعه فوتبال استان آذربایجان غربی بر اساس تحلیل swot بود تا با بررسی وضعیت موجود بتوان راهکارهای توسعه این رشته ورزشی محبوب و جهانی را در سطح استان ارائه داد.

    روش کار: این تحقیق از نوع توصیفی- تحلیلی است و به صورت پیمایشی انجام گرفته است تا ضمن بررسی وضعیت موجود ورزش فوتبال استان، استراتژی های توسعه این ورزش را با استفاده از تحلیل وضعیت موجود از دیدگاه نمونه آماری پژوهش توصیف کرده و استراتژهای لازم را متناسب با وضعیت موجود استان ارائه دهد.

    یافته ها: نتایج پژوهش نشان داد نبود شایسته سالاری در انتصابات فوتبال استان، وضعیت ضعیف تیم های مختلف رده سنی، عدم حمایت مسئولین به عنوان مهمترین موانع شناسایی شدند و بعد از تجزیه و تحلیل قوت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدها و مشخص شدن امتیاز وزنی که نشان داد موقعیت راهبردی ورزش فوتبال استان آذربایجان غربی در موقعیت wt قرار دارد.

    نتیجه گیری: علی رغم وجود ظرفیت های بالقوه در این رشته ورزشی و علاقه مندی خانواده ها، این رشته ورزشی در وضعیت نامطلوبی قرار دارد و ضروری است مورد توجه بیش تری قرار گیرد و راهکارهای عملی ارائه شده در این پژوهش در قالب استراتژی های راهبردی و عملیاتی برای برنامه ریزی و توسعه فوتبال استان به کار گرفته شود.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها