همایش ، رویداد ، ژورنال
اینستاگرام تی پی بین
حوزه های تحت پوشش رویداد
  • (اثرات فارماکولوژیک (احتمالی) گیاه زنجبیل ( zingiber officinale ) بر روند درمان افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس 2019 (کووید 19 ))

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1399/05/15
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1399/05/15
    • تعداد بازدید: 240
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    ) اثرات فارماکولوژیک (احتمالی) گیاه زنجبیل ( zingiber officinale ) بر روند درمان افراد مبتلا به بیماری کرونا ویروس 2019 (کووید 19 ))

    نوع جدید کرونا ویروس که به سارس کوروناویروس2- (2 ( sars-cov- معروف است، منجر به ایجاد پاندمی خطرناکی شده است. تاکنون بیش از 25 میلیون نفر در بیش از 188 کشور، به بیماری کورونا ویروس 2019covid-19)  )مبتلا شده و از این میان متاسفانه تعداد زیادی از افراد فوت کرده اند. به علاوه، شیوع این ویروس خسارات اقتصادی، اجتماعی و سیاسی زیادی بر کشورهای مختلف بر جای گذاشته است. گیاه زنجبیل ( zingiber officinale ) از جمله گیاهان دارویی است که کاربردهای درمانی فراوانی مانند اثرات ضد سرطان، ضد درد، ضدالتهابی، ضد میکروبی، کنترل کننده فشارخون، کنترل اختلالات قلبی، درمان بیماری های تنفسی، شل کننده ی عروق و شل کننده ی برونش دارد 1. با توجه به اهمیت بیماری پاندمیک و تهدید کننده حیات covid-19، هدف از این مطالعه بررسی اثرات درمانی گیاه زنجبیل بوده است. در این راستا، در مطالعه حاضر ترکیبات فیتوشیمیایی گیاه زنجبیل و اثرات فارماکولوژیک آنها که در مطالعات گذشته مورد تایید قرار گرفته و اثرات مفید احتمالی بر روند درمان و کاهش اثرات نامطلوب covid-19 بر بدن مورد بحث قرار گرفته است.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها