• جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ انتشار: 1396/05/18
    • تعداد بازدید: 3973
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0

    جدیدترن سازه شرکت موریسن، یک عمارت آناناسی شکل است که در باغ بزرگ گرجی  و تالار تاریخی berrington واقع شده است. عمارتی به شکل آناناس با گوشه ها و زوایای یکسان که به صورت یک کار اوریگامی برش خورده است. این نمونه به رنگ صورتی  می باشد که یک سقف باز به همراه چهار درب که در کناره های سازه باز می شود. این عمارت با حمایت انجمن هنرهای انگلستان و trust new art ساخته شده است.

    دو هنرمند استودیو موریسن به نامهای هیتر و ایوان، بیش از یکسال در مورد تاریخ و گذشته این باغ تحقیق و جستجو کردند و نتیجه آن رسین به این طرح شد که به عنوان راهی برای پل زدن بین قدمت تاریخی این باغ و استفاده ای که هم اکنون از این باغ می شود و در عین حال بازدیدکنندگان را به استراحت و گذراندن پیک نیک در آن تشویق می کنند. رنگ صورتی کار هم از جعبه رنگ نقاشی سنتی و بومی گرجی ها گرفته شده است.

    شکل غرفه نیز براساس بخشی از کار اریگامی بنا شده که توسط دو هنرمند خلق گردیده و با کمک مهندسان سازه اجرا شده است. قابها و سطح های فلزی شکل سازه در وسط آن با پوشش صورتی به گونه ای است که تحمل تمام شرایط آب و هوایی را دارد. اضافه بر طراحی عمارت، هنرمندان برای محوطه موقتی بیرون عمارت نیز مجسمه های مختلفی از قطعات اسباب و اثاثیه داخلی، صندلی های کوچکی به اشکال هندسی طراحی و خلق کرده اند که منعکس کننده شکل مجسمه هایی هستند که دردرون عمارت قرار دارد.

    اوریگامی و معماری

    اوریگامی و معماری

    اوریگامی و معماری

    اوریگامی و معماری

    اوریگامی و معماری

سوال خود را در مورد این مطلب مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام میکنید
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها