• جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ انتشار: 1396/05/25
    • تعداد بازدید: 1320
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0

    ژورنال مهندسی عمران یکی از اولین ژورنالهایی است که توسط تی پی بین منتشر گردید و طی این سال ها شاهد رشد کمی و کیفی این ژورنال بوده ایم.  ژورنال مهندسی عمران با داشتن هیات علمی بین المللی موفق به کسب درجه isi تامسون رویترز گردیده است که این افتخار را تیم تی پی بین به این ژورنال وزین تبریک می گوید. مجله ی مهندسی عمران (civil engineering journal) با نمایه بین المللی isi مفتخر است تا مقالات دانشجویان و پژوهشگران در حوزه ی مهندسی عمران را منتشر نماید. مجله ی مهندسی عمران تمام بخش های علمی و عملی مهندسی عمران را پوشش می دهد و با استفاده از هیئت تحریره ی بین المللی مقالات را ارزیابی و منتشر می نماید.

    تی پی بین : isi

    این مجله به صورت ماهانه منتشر می گردد و فرآیند داوری و پذیرش مقالات در مدت زمان 3 تا 4 هفته می باشد، که پس از پذیرش، در شماره ی همان ماه چاپ خواهد گشت.

    دارای نمایه های بین المللی:

    thomson reuters master journal list (web of science), google scholar (usa), cope (uk), proquest (usa), base (germany), zdb opac (germany), tib (germany), ezb (germany), zb med (germany), safetylit (usa), scientific indexing services (usa), global impact factor (gif), pbn (poland), wzb (germany), directory of science (usa).

    تی پی بین تی پی بین

     

سوال خود را در مورد این مطلب مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام میکنید
مقالات جدیدترین رویدادها