• سنجش تاثیر استراتژی هوشمندانه برای مدیریت تیم فروش در بازاریابی صنعتی در زمان کرونا(مطالعه موردی: مجموعه تخفیف گو)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/08/01
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/08/01
    • تعداد بازدید: 428
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس ژورنال: 08132641501

    سنجش تاثیر استراتژی هوشمندانه برای مدیریت تیم فروش در بازاریابی صنعتی در زمان کرونا(مطالعه موردی: مجموعه تخفیف گو)

    بیایید به اول بهمن ماه سال ۹۸ برگردیم. خاطرتان هست در آن زمان چه پیش بینی ای از آینده بازار و وضعیت کسب و کار خودتان در سال جدید داشتید؟ چه استراتژی رشدی را برای سال ۹۹ در نظر گرفته بودید و با کدام برنامه ی بازاریابی می خواستید به آن دست پیدا کنید؟ آن برنامه ها می توانستند به خوبی اجرایی شوند و شما را به اهدافتان برسانند. اما کم کم سر و کله یک موجود بسیار کوچک به اسم ویروس کرونا پیدا شد و آن قدر تأثیر بزرگی در دنیا گذاشت که همه معادلات را به هم ریخت. در حال حاضر اکثر شرکت ها اثرات مخرب شیوع ویروس کرونا بر فروش محصولات و خدمات خود را احساس می کنند و برنامه های کسب و کار آنها دچار مشکل شده شده است. اما با دست روی دست گذاشتن و حسرت خوردن هیچ کس به جایی نمی رسد! هر چند کرونا باعث شده تا رفتار مصرف کنندگان به سرعت تغییر کند و برنامه ریزی های قبلی به هم بریزد، اما یک مدیر خوب با درک درستی که از شرایط بازار پیدا می کند، استراتژی های خود را تغییر می دهد و کسب و کار خود را در شرایط بحران نیز به پیش می برد.

    در شرایطی که ویروس کرونا تمام جهان را درگیر خود کرده است، کسب و کارها از این موضوع آسیب فراوانی خورده‌اند. احتمالاً اولین گزینه برای کم کردن هزینه های یک شرکت، محدود سازی بودجه بازاریابی است. این در شرایطی است که توجه به فرآیندهای بازاریابی، در این بحران ضروری است. این موضوع برای کسب و کارهای صنعتی اهمیت بیشتری دارد. کسب و کارهایی که مشتریان شان را شرکت های دیگر تشکیل می دهند. تحقیق حاضر از نظر هدف، از نوع تحقیقات کاربردی محسوب می شود و بر اساس واقعیت است.

    در این تحقیق برای دست یابی به اطلاعات بخش نظری از روش های مختلف کتابخانه ای مانند مراجعه به منابع علمی، کتاب ها، مجلات معتبر، مقالات و پایان نامه های مربوط به موضوع و جستجوی رایانه ای در سایت ها و پایگاه های اطلاعاتی مختلف استفاده شده است. برای اطلاعات مربوط به تخفیف گو از اطلاعات موجود و قابل دسترس و دریافت آن و سایت مربوط به تخفیف گو استفاده شده است. مطالعات انجام شده در این تحقیق در راستای شناسایی مولفه های اصلی استراتژی هوشمندانه برای مدیریت تیم فروش در بازاریابی صنعتی در زمان کرونا در تخفیف گو صورت پذیرفت. این بررسی ها با آزمایش سوال های تحقیق از طریق پرسشنامه همراه گشت و در نهایت مشخص شد که تاثیر استراتژی هوشمندانه در تخفیف گو به نحو مطلوب و اثربخش و به طور کامل به کار گرفته می شود.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام میکنید
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها