• بررسی تأثیر روابط بین قابلیت های ارزشی سازمانی و عملکردهای استراتژیک بر رشد کسب و کار های خانگی (مورد مطالعه صنایع خانگی شهر تهران)

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/08/01
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/08/01
    • تعداد بازدید: 447
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس ژورنال: 02188977933

    بررسی تأثیر روابط بین قابلیت‌های ارزشی سازمانی و عملکردهای استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانگی (مورد مطالعه صنایع خانگی شهر تهران)

    هدف این تحقیق، روشن نمودن تأثیر بررسی تأثیر روابط بین قابلیت‌های ارزشی سازمانی و عملکردهای استراتژیک بر رشد کسب و کار‌های خانگی بوده است. تحقیق حاضر بر اساس هدف کاربردی و از لحاظ شیوه جمع‌آوری داده‏ ها توصیفی و از نوع پیمایشی می ‏باشد. جامعه آماری این تحقیق بررسی کسب و کار‌های خانگی موجود در صنایع خانگی در شهر تهران بوده و تعداد نمونه بر اساس جدول مورگان 80 نفر می‌باشد. برای تعیین رابطه متغیرها و آزمون فرضیات، از نرم افزارهای spss و smartpls2 و برای ارزیابی مدل مفهومی از مدل معادلات ساختاری بهره گرفته شده است. برای جمع‌آوری داده‌های مورد نیاز در تحقیق، هم از مطالعات کتابخانه‌ای و هم‌میدانی استفاده خواهد شد. در بخش مطالعه کتابخانه‌ای، برای جمع‌آوری اطلاعات مربوط به ادبیات نظری و پیشینه پژوهش از کتاب‌ها و مقالات فارسی و انگلیسی به روز استفاده خواهد شد و در بخش مطالعات میدانی، برای جمع‌آوری داده‌ای مورد نیاز از مصاحبه و پرسشنامه مقایسات زوجی که روایی آن مورد تأیید استاد راهنما می‌باشد استفاده خواهد شد یافته‌های تحقیق حاکی از تأثیر مثبت عملکرد و قابلیت‌های استراتژیک بر رشد کسب و کارهای خانگی و تأثیر مثبت قابلیت‌های ارزشی بر رشد کسب و کارهای خانگی با میانجی‌گری رسمی سازی در کسب و کارهای خانگی می‌باشد و فرضیه تأثیر مستقیم قابلیت ارزشی بر رشد کسب و کارهای خانگی تأیید نگردید.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام میکنید
مقالات جدیدترین ژورنال ها