• کنترل عوامل تاخیر و آثار ناشی از آن در پروژه های ورزشی با رعایت اصول مدیریت زمان (مطالعه موردی استادیوم نقش جهان اصفهان)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1398/03/30
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1398/03/30
    • تعداد بازدید: 180
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    مقاله کنترل عوامل تاخیر و آثار ناشی از آن در پروژه های ورزشی با رعایت اصول مدیریت زمان (مطالعه موردی استادیوم نقش جهان اصفهان)

    تاخیر درپیشرفت کار علاوه بر طولانی شدن زمان اجرا هزینه های قابل ملاحظه ای برای تکمیل یا راه اندازی مجدد دارد، بنابراین مدت قرارداد و زمان اجرای پروژه اهمیت خاصی پیدا می کند. از سوی دیگر با توجه به زیان های فراوان تاخیر در پروژه ها اهمیت مدیریت زمان بیشتر احساس می شود. بهینه سازی زمان اجرا از بزرگترین چالشهای مدیریت ساخت است. هدف این مقاله بررسی اثرات رعایت اصول مدیریت زمان در بزرگترین پروژهی ورزشی کشور پس از انقلاب، استادیوم" نقش جهان" اصفهان است. در پروژهی استادیوم "نقش جهان" که اجرای آن قریب به 30 سال طول کشید، علاوه بر افزایش قابل توجه هزینه ها، تغییرات در طراحی و تغییر در استانداردهای fifa (فدراسیون فوتبال)، منتج به آثار قابل توجه اجتماعی، سیاسی و فرهنگی گردید. بدین منظور پرسشنامه ای طراحی و بین عوامل مختلف پروژه توزیع شد. تجزیه و تحلیل داده ها با نرم افزار spss نشان داد که می توان با رعایت اصول مدیریت زمان، عوامل تاخیر و اثرات زیانبار آن را کاهش داد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها