• دسته بندی داده ها در رایانش ابر و مه

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/29
    • تعداد بازدید: 234
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    دسته بندی داده ها در رایانش ابر و مه: یک مطالعه جامع مروری

    رایانش ابری و فناوری اطلاعات، دنیای تجارت را در چندین سال گذشته متحول کرده است. رایانش ابری دارای مزایای زیادی نسبت به محاسبات سنتی است. رایانش ابری یک نوع محاسبات با کارایی بالا که از سرورهای راه دور شبکه ای استفاده می کند که به طور هم زمان سرویس را برای ذخیره، مدیریت و پردازش داده ها به جای سرور محلی یا کامپیوتر شخصی ارائه می دهد.

    دنیای مجازی خدمات را در محیط ابری ارائه می دهد، کاربرانی که داده های خود را در فضای ابری به اشتراک می گذارند هیچ کنترلی بر انتقال و ذخیره سازی آن ندارند. ابر یک محیط باز است و محیط ناهمگون آن را برای جنبه های امنیت داده ها آسیب پذیر می کند. در کنار رایانش ابری، رایانش مه وجود دارد، رایانش مه یک روند اخیر در شبکه است.

    جایی که به عنوان یک میان افزار بین دستگاه ها و رایانش ابری انتهای شبکه است، همچنین به عنوان یک میان افزار بین شبکه فیزیکی  و ابر واقع در لبه شبکه، برای محاسبات سریع و پاسخ سریع عمل می کند. رایانش مه، رایانش ابری را گسترش می دهد. رایانش مه یک راه حل برای مشکل تأخیر در شبکه هایی است که متصل به رایانش ابری هستند. پلتفرم های ابر و مه می توانند به محققان در انجام آزمایشات دسته بندی که به قدرت محاسباتی بالایی نیاز دارند، کمک کنند.

    در این گزارش سعی کرده ایم تا در مورد دسته بندی داده ها در رایانش ابری و رایانش مه بحث کنیم و به طور خاص تمرکز این گزارش بر روی معرفی روش ها و راه حل ها، بیان تحلیلی مفصلی از طرح ها، چهارچوب و یا الگوریتم پیشنهادی در بازه زمانی 2۰1۷ تا 2۰22 است، سپس به دسته بندی هر کدام از روش ها و مطالعات و پژوهش ها از منظرموضوع اصلی، مزایا و معایب یافته های جدید در حوزه کاربرد، نتایج ارزیابی، معیارهای ارزیابی، در قالب جدول و نیز به صورت آماری پرداخته ایم و در انتها مسائل و چالش های موجود در هر کدام از مطالعات و پژوهش ها را مورد بررسی قرار می دهیم.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها