• چگونه توانستم با رفع مشکلات تدریس در شاد فراگیری مهارت صحبت کردن دانش آموزانم را به زبان انگلیسی تسهیل کنم؟

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/02/01
    • تعداد بازدید: 145
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    چگونه توانستم با رفع مشکلات تدریس در شاد فراگیری مهارت صحبت کردن دانش آموزانم را به زبان انگلیسی تسهیل کنم؟

    تحقیق حاضر در سال تحصیلی 00 - 99 در کلاس های هفتم تا نهم آموزشگاه هیئت امنایی شهید عاشوری شهرتهران با میانگین فراوانی 32 نفر در هر کلاس انجام شده است.

    مساله ی مورد نظر، در ابتدای نیمسال دوم سال تحصیلی 99 - 98 و ابتدای سال تحصیلی 00 - 99 در شرایط کرونایی و استفاده از فضای مجازی جهت آموزش در نرم افزار های بله، تلگرام و شاد با 2 مشکل عمده مواجهه بودم اول بی علاقگی و کم کاری دانش آموزان کلاس و دوم دشواری یاد دهی و یادگیری زبان انگلیسی در فضای مجازی بوده و هدف از انجام این پژوهش، توسعه پایدار و افزایش میزان علاقه مندی دانش آموزان پایه های هفتم تا نهم با تمرکز بر یکی از کلاس های هشتم در درس زبان انگلیسی و یادگیری و توانایی صحبت بوده است.

    بر این اساس، پژوهشگر با استفاده از پرسش نامه و سوالات خودساخته مصاحبه و تجربیات تدریس در کلاس های حضوری و روش های نوین تدریس مجازی از منابع گوناگون تحقیق مانند: کتاب ها، سایت های اینترنتی آموزش زبان انگلیسی teaching، مجلات، روزنامه ها به انتخاب چندین راه کار عملی از این میان پرداخته و پس از اعتبار بخشی توسط پژوهشگر، به اجرای آنها اقدام نمود.

    لازم به ذکر است، بعد از اجرای راه حل های فوق، پژوهشگر توانست تا فراوانی دانش آموزان علاقه مند به یادگیری و توانایی صحبت به زبان انگلیسی را نزدیک به 100 درصد برساند. در پایان این نتیجه به دست آمد که استفاده از روش های متنوع و جدید تدریس، توجه به تفاوت های فردی و نیازها و علایق و تقویت حافظه ی دیداری و شنیداری و ایجاد جذابیت برای حضور در کلاس مجازی در بالا بردن میزان علاقه به یادگیری و صحبت به زبان انگلیسی در همه دانش آموزان با هر میزان از یادگیری قبلی از زبان انگلیسی موثر بوده است.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها