• بداهه کاری کارآفرینانه به روش علم سنجی

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/12/05
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/02/06
    • تعداد بازدید: 118
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    بداهه کاری کارآفرینانه به روش علم سنجی

    دنیای امروز سرشار از پویایی شتابان و غیر قابل اجتناب اس ت؛ و اولین نتیجه این پویایی و تغییرات سریع، «عدم قطعیت» در کلیه عوامل ابعاد فضای کسب وکارها است. در این بین اکوسیستم کارآفرینی نیز به عنوان بخشی از این فضای کسب وکاری، دائما تحت تاثیر عدم قطعیت های محیطی است.

    برخی «کارآفرینان» آموخته اند یکی از بهترین روش های رفع نیازهای مشتریان در این عدم قطعیت محیطی، بهره گیری از «بداهه کاری» برای ارزش آفرینی مطلوب (ونه بهینه) برای مشتریان است. لذا گروهی از پژوهشگران پیرامون موضوع «بداهه کاری کارآفرینانه» از ابعاد گوناگونی مطالعه و تحقیقات گسترده ای نموده اند، و باتوجه به اهمیت و تازگی این مطالعات، بی تردید نیاز به مطالعه و بسط دقیق تر ابعاد موضوع می باشد.

    لذا هدف این پژوهش شناسایی و معرفی حوزه های مطالعات صورت گرفته پیرامون «بداهه کاری کارآفرینانه» جهت تشخیص شکاف های مطالعاتی توسط محققین بعدی است. بدین منظور با مراجعه به تحقیقات پیشین، ادبیات پژوهشگران، مورد مطالعه قرار گرفت و از طریق بررسی و تحلیل همرخدادی کلمات، توسط نرم افزار vosviwer، ابعاد و محدوده های مطالعات پیشین تعیین گردید؛ و در انتها، برخی زمینه های کمتر مطالعه شده جهت تحقیقات بعدی پژوهشگران پیشنهاد شده است.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها