• مروری بر سلامت روان مدیران بر کارآفرینی اجتماعی

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/03/24
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/04/04
    • تعداد بازدید: 100
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: ۰۹۰۳۳۸۴۵۱۶۷

    مروری بر سلامت روان مدیران بر کارآفرینی اجتماعی

    مدیریت خوب بخش ضروری در کسب و کار است برخی ویژگی‌های‌ مدیریت مانند: شفافیت‌ گزارشگری‌‌ مالی، تخصص درگرو‌ سلامت‌ روانی مدیران است، اگر مدیران ‌شرکت‌ها دارای‌ سلامت‌ روانی‌ باشند، علاوه‌بر تاثیر بر ارتقای‌‌ ساختار شرکت، بر میزان کارآفرینی اجتماعی ‌نیز نقش‌ عمده‌ای‌‌ خواهند‌ داشت، بدین‌ترتیب‌ مروری بر سلامت روان مدیران بر کارآفرینی اجتماعی ضروری به‌نظر‌ رسید.

    همانطور که فیروز آبادی و همکاران (1394) در تحقیق خود اشاره کردند کار آفرینی اجتماعی به فرآیندی اشاره دارد که طی آن کار آفرینان به ساخت یا تغییر نهادها در سطح اجتماع می پردازند و با بیان راهکارهایی مفید، برای کاهش مسائل اجتماعی چون فقر، بی سوادی، تخریب های زیست محیطی و غیره اقدام می کنند.

    کار آفرینی اجتماعی با ساماندهی مجدد سرمایه ها و دارایی های انسانی و اقتصادی به نیازهای اجتماعی جوامع پاسخ می دهد و به منزله پذیرش مسئولیت اجتماعی ناشی از توسعه سریع جوامع است. حضور کار آفرینان اجتماعی در حوزه های مختلف موجب کاهش تنش ها و اضطراب اجتماعی می شود این تحقیق به روش مروری و کتابخانه ای به بررسی سلامت روان مدیران بر کارآفرینی اجتماعی می باشد .

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها