• مروری بر برنامه ریزی استراتژیک و جهت گیری بازار در صنعت بانکداری

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/04/12
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/05/11
    • تعداد بازدید: 100
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: ۰۹۰۳۳۸۴۵۱۶۷

    مروری بر برنامه ریزی استراتژیک و جهت گیری بازار در صنعت بانکداری

    سازمان ها به طور معمول درمورد نحوه رسیدن به موفقیت از طریق روش های خاص، اهداف خاص و گسترده ای دارند. برنامه ریزی استراتژیک به کسب وکارها کمک می کند تا اهداف و برنامه زمانی رسیدن به آنها را تنظیم کنند. این برنامه اجازه می دهد تا بر نحوه عملکرد و تصمیم گیری در سازمان تمرکز کنید. برنامه ریزی استراتژیک روشی سازمان یافته، سیستماتیک و هماهنگی در جهت برنامه ریزی برای دستیابی به اهداف مشخصی است.

    استفاده از استراتژی برای مشخص کردن نقشه مسیر شغلی، تیم یا سازمان می تواند مسیر رسیدن به موفقیت را جهت دار و شفاف کند. در این راهنما ابتدا توضیح می دهیم که برنامه ریزی استراتژیک چیست سپس نحوه تهیه و توسعه آن، مراحل برنامه ریزی استراتژیک شرکت، نمونه برنامه ریزی استراتژیک و مزایای استفاده از آن مورد بررسی قرار داده خواهد شد.

    اگر فرایند برنامه ریزی استراتژیک به درستی انجام گیرد، می توانید فعالیت های شغلی خود را بهینه و فرایند رسیدن به اهدافتان را مشخص کنید و از طرفی جهت گیری بازار نشانه عنوان جمع آوری اطلاعات درباره نیازهای مشتریان فعلی و آینده و نهادینه کردن این اطلاعات در میان بخش های سازمان و استفاده از این اطلاعات تعریف می شود بنابراین در پژوهش سعی شد به روش مروری و کتابخانه ای برنامه ریزی استراتژیک و جهت گیری بازار در صنعت بانکداری مورد بررسی قرار گیرد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها