• بررسی تاثیر کیفیت رابطه عمودی و افقی بر عملکرد نوآوری با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی پویا (مورد مطالعه: شرکت پارس خزر)

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/03/31
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/06/02
    • تعداد بازدید: 130
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09050265032

    بررسی تاثیر کیفیت رابطه عمودی و افقی بر عملکرد نوآوری با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی پویا (مورد مطالعه: شرکت پارس خزر)

    پژوهش حاضر با هدف بررسی تاثیر کیفیت رابطه عمودی و افقی بر عملکرد نوآوری با نقش میانجی قابلیت های بازاریابی پویا صورت پذیرفت. این تحقیق به لحاظ روش کمی پیمایشی و به لحاظ هدف کاربردی می باشد. گردآوری داده ها با استفاده از ابزار پرسشنامه انجام شده است. جامعه آماری تحقیق کلیه مدیران رده های میانی و بالا و کارکنان بخش بازاریابی و فروش شرکت تولیدی لوازم خانگی پارس خزر در شهر رشت می باشد که تعداد انها در حدود 143 نفر بوده است.

    حجم نمونه نیز با استفاده از فرمول جامعه محدود کوکران برابر 104 نفر در نظر گرفته شده است که به شیوه در دسترس نمونه گیری انجام گردیده است. همچنین در راستای تجزیه و تحلیل استنباطی داده ها و جهت آزمون فرضیه ها از روش بررسی معادلات ساختاری بر مبنای حداقل مربعات جزئی و با استفاده از نرم افزار smart pls انجام گردیده است. نتایج حاصل از آزمون داده ها نشان داد که کیفیت رابطه عمودی و افقی از طریق قابلیت های بازاریابی پویا بر عملکرد نوآوری شرکت ها تاثیر دارد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها