• جهان شمولی فضای رسانه و امکان سنجی توسعه هنجارهای بین المللی به این قلمرو

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/12/18
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/12/28
    • تعداد بازدید: 121
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09142959557

    جهان شمولی فضای رسانه و امکان سنجی توسعه هنجارهای بین المللی به این قلمرو

    رسانه ها با توجه به حجم بالای مخاطب در انتشار اخبار و اطلاعات دارای نقش کلیدی و غیر قابل انکار هستند. رسانه ها در انتقال اطلاعات مربوط به حقوق و آگاه نمودن مخاطبان از قواعد حقوق بین المللی و اطلاع رسانی در خصوص اسناد حقوق بشری و همچنین بیان کلیه مسائل مربوط به حقوق دارای اهمیت می باشند به طوری که می توان گفت رسانه ها حقوق را مردمی می‌کنند و مهمترین ابزاری هستند که ملتها را درگیر مسائل حقوق بین المللی می کنند.

    از موضوعات مهم و شاید مهم ترین موضوعی که رسانه ها در سطوح ملی وبین المللی با آن مرتبط هستند و نقش غیر قابل انکاری می توانند ایفاء کنند حقوق می‌باشد به ویژه در عرصه بین الملل نقش رسانه ها در این حوزه بسیار بیشتر است.

    هدف مقاله: این مقاله درصدد است تا جهان شمولی فضای رسانه و امکان سنجی توسعه هنجارهای بین المللی به این قلمرو را بررسی کند.

    سوال اصلی: رسانه ها چه نقش و تاثیری در جهان شمولی فضای رسانه و توسعه هنجارهای بین المللی به این قلمرو دارند؟ روش تحقیق  از نوع اسنادی و کتابخانه ای است. یافته های تحقیق:رسانه  به عنوان مهمترین بال دیپلماسی نقش عظیم و گسترده ای  در باب ترویج جهان شمولی و توسعه هنجارهای بین المللی به این قلمرو ایفا می نماید.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها