• چگونه توانستم در فضای مجازی، با انجام املای متنوع و خلاق، امیر حسین را به نوشتن تشویق کنم و مهارت نوشتن را در او بهبود ببخشم؟

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/06/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/11/30
    • تعداد بازدید: 93
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    چگونه توانستم در فضای مجازی، با انجام املای متنوع و خلاق، امیر حسین را به نوشتن تشویق کنم و مهارت نوشتن را در او بهبود ببخشم؟

    نوشتن از ملزومات فهمیدن و یادگرفتن و از بارزترین اهداف کتب درسی دوره ابتدایی به شمار می رود. فهمیدنی که پایه و اساس یادگیری و تعالی فرد در آینده خواهد بود. پژوهش حاضر، با هدف بهبود مهارت نوشتن با انجام انواع املای خلاق در دانش آموزم (امیر حسین) در پایه سوم ابتدایی دبستان پسرانه شهید حمید رضا محمودی در نیمسال اول تحصیلی1400-1399 انجام شده است. مسئله مورد بررسی از کلاسی با فراوانی 39 دانش آموز به صورت موردی و کاربردی و به روش اصلاحی صورت گرفته است.

    پس از بررسی و جمع آوری اطلاعات با مشاهده، مصاحبه و اسناد و تحلیل شواهد موردنظر از امیر حسین، با راهنمایی همکاران و مقالات معتبر علمی، راهکارهایی جهت بهبود مسئله در فضای مجازی انجام شد. راهکارهای مختلفی انجام شده که عبارتند از: املای بادکنکی، املای بادبادکی، املای خلاق مجازی، املا روی شکر، املای بدون نقطه، املای سفره ای. پس از انجام روش های موردنظر پیشرفت زیادی در نحوه نگارش دانش آموز و املای کلمات، نحوه جمله بندی و زیباتر نوشتن دانش آموز مشاهده شد که در عملکرد تحصیلی او نیز تاثیر زیادی داشت.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها