• بررسی راهبرد های غالب یادگیری زبان انگلیسی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/06/20
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/12/11
    • تعداد بازدید: 176
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    بررسی راهبردهای غالب یادگیری زبان انگلیسی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه

    یادگیری زبان انگلیسی، یکی از چالش های نظام های آموزشی در ایـران اسـت. یادگیری و دانستن زبانی دیگر افزون بر زبان مادری، از گذشته هـای دور ذهـن بـشر را بـه خود مشغول  داشته است در عصر کنونی، با توجه به گـسترش ارتبـاط بـین ملـت هـا و نقـش حیاتی زبان در ایجاد این ارتباط، بر اهمیت یادگیری زبان های خارجی، به ویژه زبـان انگلیـسی، به طور قابل ملاحظه ای افزوده  شده است.

    انگلیسی زبان بین المللی است و در جنبه‌های مختلف زندگی به دانش زبان انگلیسی نیاز پیدا می‌کنیم. امروزه از جستجوی ساده و پیدا کردن سوالات در اینترنت گرفته تا تماشای فیلم، خواندن اخبار جهان، مقالات مختلف، کاریابی و موفقیت در شغل و حرفه به تسلط بر زبان انگلیسی نیاز خواهیم داشت. هدف از پژوهش حاضر بررسی راهبرد های غالب یادگیری زبان انگلیسی در موفقیت تحصیلی دانش آموزان مقطع متوسطه می باشد.

    روش تحقیق اتخاذی در این پژوهش کیفی-توصیفی بوده و از شیوه های اسناد کتابخانه ای، کتب، مقالات و پژوهش های صورت گرفته در این زمینه بهره جسته شده است. یافته های پژوهش نشان می دهد که استفاده از راهبردهای غالب یادگیری زبان انگلیسی از مولفه های بسیار مهم در عملکرد و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می تواند باشد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها