• تاثیر ارتباطات رسانه های اجتماعی آنلاین، ابعاد ارزش ویژه برند بر مشارکت با برند در مقاصد گردشگری ( مورد مطالعه: هتل های 4 تا 5 ستاره استان مازندران )

    نویسندگان :
    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/08/19
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/09/30
    • تعداد بازدید: 152
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09050265032

    تاثیر ارتباطات رسانه های اجتماعی آنلاین، ابعاد ارزش ویژه برند بر مشارکت با برند در مقاصد گردشگری ( مورد مطالعه: هتل های 4 تا 5 ستاره استان مازندران )

    پژوهش حاضر به لحاظ هدف، کاربردی و از نظر جمع آوری داده ها از نوع پیمایشی می باشد. جامعه آماری تحقیق مسافران هتل های  4 تا 5 ستاره استان مازندران هستند که حداقل یک بار از طریق محتوای تولید شده در رسانه های اجتماعی آنلاین (سایت)، چنین هتل هایی را انتخاب کرده و در آنها اقامت داشته اند و تجربه اقامتشان را در چنین رسانه هایی به اشتراک گذاشته اند. تعداد جامعه آماری با توجه با نامحدود بودن تعداد گردشگران، برطبق جدول مورگان، تعداد 384 نفر به روش نمونه گیری تصادفی از نوع خوشه ای انتخاب شدند اما 600 نفر درنظر گرفته شد.

    ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه بود که به صورت الکترونیکی (ایمیل) ارسال و جمع آوری شد. روش تجزیه و تحلیل داده ها، مدل سازی معادلات ساختاری و تکنیک تحلیل مسیر به وسیله نرم افزار smart pls بود. نتایج نشان داد که ارتباطات رسانه های اجتماعی تولید شده توسط سازمانهای بازاریابی مقصد تأثیر مثبتی بر آگاهی درک شده از مقصد و تصویر درک شده از مقصد دارد. همچنین ارتباطات رسانه های اجتماعی تولید شده توسط گردشگران تأثیر مثبتی بر آگاهی درک شده از مقصد و تصویر درک شده از مقصد دارد. آگاهی درک شده و تصویر درک شده از مقصد تأثیر مثبتی بر کیفیت درک شده مقصد می گذارند. کیفیت درک شده مقصد تأثیر مثبتی بر وفاداری به مقصد و مشارکت برند مقصد دارند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها