• جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ انتشار: 1395/05/27
    • تعداد بازدید: 3465
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0

    وقتی که شما برای اولین مسافرت از خانه برنامه ریزی می کنید و یا پروازهای متعدد دارید، اپلیکیشن های اندرویدی فراوانی برای شما فراهم است که به شما در یافتن بهترین پرواز ، برنامه ریزی سفر و یا به دست آوردن اطلاعات مفیدی در مورد مقصد مورد نظرتان کمک خواهد کرد. در اینجا اپلیکیشن های مورد علاقه ما معرفی می شود.

     


    1- tripit

    tripit به شما این امکان را می دهد که همه برنامه های مسافرتی خود را شامل اطلاعات درباره برنامه سفر، هتل، قرارداد اجاره ماشین را به راحتی ذخیره نمایید. این برنامه می تواند این اطلاعات را مستقیماً به ایمیلتان ارسال نماید و شما به راحتی می توانید برنامه سفر خود را با خانواده و دوستانتان به اشتراک بگذارید. این برنامه حتی می تواند برنامه سفرتان را به تقویمتان اضافه کند.

    tripit رایگان می باشد اما یک ورژن 99 سنتی با عنوان tripit pro دارد که این ورژن عوامل خارجی را حذف می کند و یا شما را از تغییرات پرواز و یا تاخیر و یا حتی تغییر گیت مطلع کند. همچنین، اگر پرواز بهتری فراهم شد، این ورژن می تواند شما را آگاه کند و به دنبال آن پرواز شما را در برنامه اپلیکیشن تغییر دهد.

    اگر شما زیاد سفر کنید و یا حتی اگر می خواهید به راحتی برنامه سفر خود را با کسانی که می شناسید به اشتراک بگذارید برنامه tripit را امتحان کنید.

     

    دانلود tripit از گوگل پلی

     

     

     


    2- airbnb

    اگر بر اساس بودجه ای خاص مسافرت می کنید ، airbnb را امتحان کنید. این اپلیکیشن رایگان است و به شما کمک می کند تا مکانهایی را برای ماندن پیدا کنید. این app مکانهای خصوصی زیادی در 34.000 شهر در سرتاسر دنیا پیشنهاد می دهد.

    حتی اگر شما و یا با خانواده تمایل به اقامت در یک خانه مجلل با استخر و آب گرم را دارید و یا دوست دارید یک اتاق مشترک و یا سوئیت با دیگر مسافران بگیرید، این اپلیکیشن به شما کمک می کند تا گزینه مناسب را برای خود پیدا کنید.

    با استفاده از این برنامه، به راحتی با مهمانسرای مورد نظرتان در ارتباط باشید و یا عکسهای آنجا را ببینید و یا اطلاعات مربوط به راحتی و با صفایی مکانی که آن مهمانسرا در آن قرار دارد و یا قیمت و سایر اطلاعات دیگر را به دست آورید.

     

    دانلود airbnb از گوگل پلی

     


    3- livetrekker

    این اپلیکیشن یک دفترچه خاطرات روزانه مسافرتی است که به صورت رایگان به شما این امکان را می دهد که نقشه های مورد استفاده، عکسها و فیلمها، صداها و متنها و هر چیزی در مورد مسافرت خود را به صورت مستند، ثبت و ضبط کنید. مضافاً اینکه شما می توانید همه تجربیات مسافرت خود را، همان لحظه به اشتراک بگذارید و یا آنها را ذخیره کنید و در وقت دیگری از آن استفاده کنید و یا آن را ببینید و به اشتراک بگذارید.

    با فشار یک دکمه اپلیکیشن شروع به ضبط کردن جابه جاییهای شما توسط gps می کند و آن را بر روی نقشه ماهواره ای نمایش می دهد.  اپلیکیشن این نقشه را با عکس، فیلم، متن و یا هر چیز جزئی دیگری از سفرتان تجزیه و تحلیل می کند که می توان در وقت دیگری از آن استفاده کنید و یا آن را به اشتراک بگذارید. اگر شما از مستند کردن سفرتان و به اشتراک گذاری آن لذت می برید برنامه livetrekker را دانلود کنید.

     

    دانلود livetrekker از گوگل پلی

     


    4- skyscanner

    skyscanner یک برنامه سبک و فوق العاده می باشد که با استفاده از آن می توانید ارزانترین پرواز به هر جایی که می خواهید را بیابید. شما می توانید با این برنامه مستقیماً بلیط رزرو کنید و یا هتل پیدا کنید و رزرو کنید.

    مکانی را که می خواهید به آن سفر کنید انتخاب نمایید، skyscanner بلافاصله پروازها به مقصد آنجا را پیدا می کند و آنها را بر اساس ارزانترین دسته بندی می کند. به راحتی می توان از skyscanner استفاده کنید و به شما کمک می کند آنچه را می خواهید به سرعت بیابید.

    اگر می خواهید که ارزانترین پرواز را به هر جایی بیابید و یا می خواهید فقط قیمتها را چک کنید و یا برای تعطیلات آینده خود برنامه ریزی کنید، skyscanner برای شماست.

     

    دانلود skyscanner از گوگل پلی

     


    5- loungebuddy

    اگر شما شخصی هستید که اغلب در سفرید و یا از یک توقف نسبتاً طولانی در مکانی مطلع هستید، داشتن مکانی برای استراحت کوتاه و یا خوردن یک غذای سبک و یا یک نوشیدنی تا زمانی که منتظر پرواز بعدی خود هستید برای شما جالب خواهد بود.

    تقریباً تمامی ایرلاین ها در سرتاسر دنیا سالن استراحت دارند که محدودیتهایی برای عموم مردم  دارند ولی برای اشخاص خاص باز هستند. نگران نباشید. سالنهای استراحت خطوط هوایی فقط برای اشخاص پولدار و معروف نیست. این امکان برای شما هم وجود دارد که وارد چنین سالنهایی بشوید بدون اینکه حتی در مورد آنها بدانید و این همان جایی است که برنامه lounge buddy وارد می شود.

    اطلاعات جزئی در مورد خودتان به lounge buddy بدهید، نظیر پرواز شما تجاری است یا فرست کلاس، آیا شما ارتشی هستید و یا از کدام کارتهای اعتباری استفاده می کنید و lounge buddy این امکان را به شما می دهد که از میان بیش از 900 سالن استراحت خطوط هوایی در سرتاسر دنیا مکان موردنظر خود را انتخاب کنید. همچنین می تواند امکان انتخابی را برای شما رزرو کند. مضافاً اینکه با این برنامه شما می توانید عکسهای هر سالن استراحت را ببینید و تجربیات دیگر مسافران را در مورد آن بخوانید.

     

    دانلود loungebuddy از گوگل پلی

     


    6- xe currency

    xecurrency به شما کمک می کند برای مثال تا زمانی که در مکزیک هستید بدانید دلارهای شما چند پزو ارزش دارد.

    xecurrency در هر دقیقه اطلاعات خود را به روزرسانی می کند، بنابراین شما همیشه اطلاعات نسبتاً کاملی خواهید داشت و حتی زمانی که اینترنت ندارید و می توانید از اطلاعات آن استفاده کنید .اگر شما می خواهید بصورت آنلاین اطلاعات نرخ پول رایج را داشته باشد xecurrency بیشترین داشته برای شماست.

     

    دانلودxe currency از گوگل پلی

     


    7- evaneos travel

    evaneos یک برنامه راهنمای مسافرتی رایگان است که به روشنی هیچ خرید درون برنامه ای و یا تبلیغ ندارد. اطلاعات توسط مسافرهای فصلی گردآوری می شود و باعث به دست آوردن اطلاعات با ارزشی در مورد مقاصد مختلف در سرتاسر جهان می شود.

    مسافران همه چیز را در مورد مقصدتان مرور می کنند و به شما می گویند کجاها را ببینید، از چه چیزی پرهیز کنید، چه چیزی در انتظار شماست، بهترین زمان رفتن چه موقع است و بسیاری موارد دیگر. اگر شما مشتاق یک ماجراجویی برای سفر بعدی خود هستید، برنامه evaneos را انتخاب کنید.

     

    دانلود evaneos travel  از گوگل پلی

     


    8- duolingo

    یک زبان دیگر را به طور رایگان به نام duolingo فرا بگیرید.زبانی شبیه به زبان rosetta stone.

    با این نوشته شما می توانید زبانهای زیر را از duolingo فرا بگرید: انگلیسی، اسپانیا، فرانسه، ایتالیا، پرتغال، هلندی ایرلند، اسکاتلندی، سوئدی، روسی، اکراینی، زبان بین المللی، لهستانی و ترکی.

    هر درس شامل بخشی است که در آن شما یک کلمه را در زبان انتخابی خود به یک عکس اختصاص می دهید و سپس  شما یک جمله را می شنوید و باید آن را ترجمه کنید، که به اندازه سایر ابزار یادگیری عالی می باشد.

    شما به اندازه کافی برای یادگیری بخشی را که دوست دارید زمان دارید و همچنین می توانید به عقب برگردید و درسهایی که کامل شده را مجدداً دوره کنید. اگر شما در استفاده از این برنامه تلاش کنید ، در زمان بسیار کوتاهی می توانید با زبان دیگری صحبت کنید.

    اگر تمایل به یادگیری زبان دیگری را به صورت رایگان دارید برنامه duolingo مناسب برای شماست.

     

    دانلود duolingo  از گوگل پلی

     


    9- google maps

    شما احتمالاً هم اکنون برنامه google maps را بر روی وسیله خود دارید ولی اگر به هر دلیلی تاکنون آن را نصب نکرده اید، می توانید آن را رایگان از google play دانلود کنید.

    google maps یک برنامه نقشه ای بسیار وسیع می باشد که به شما امکان می دهد به مکانی که می خواهید بروید را برنامه ریزی کنید و مسیرهای موردنظر را برای رفتن به آنجا به شما خواهد داد. این برنامه حتی نقشه های داخلی مکانهای بزرگ نظیر فروشگاهها و استادیومها را به شما می دهد. حتی به شما می گوید که نزدیک ترین رستوران و یا فروشگاه به مکانی که در آن هستید کجاست.

    اگر تاکنون google maps را نداشته اید سعی کنید برای سفر بعدی خود حتماً آن را تهیه کنید.

     

    دانلود google map  از گوگل پلی

     


    10- hipmunk

    hipmunk ضرورتاً توانایی که دیگر برنامه ها در یافتن ، رزرو بلیط و هتل را دارند انجام می دهد. این برنامه یک مبنای جالب، برای دسته بندی داده ها دارد و آن یافتن بهترین پرواز با کمترین هزینه می باشد که agony نامیده می شود و ترکیبی از قیمت، تعداد توقفها، زمان توقفهای کوتاه مدت است. پروازی که در agony کمترین امتیاز را دارد در صدر لیست agony قرار می گیرد. به طبع پروازهایی که بالاترین امتیاز را دارند در رده های پایینتری هستند. بنابراین اگر تمایل دارید به سرعت کوتاهترین پرواز با حداقل توقف بین راهی و کمترین قیمت را بیابید hipmunk آن را برای شما خواهد یافت.

    بنابراین اگر برای ارزانترین و در عین حال راحترین پرواز برای سفر بعدی خود جستجو می کنید، برنامه hipmunk را امتحان کنید.

     

    دانلود hipmunk  از گوگل پلی

     

سوال خود را در مورد این مطلب مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام میکنید
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها