• ام دی اف پلی گلاس چیست ؟ پلی گلاس یا هایگلاس ؟

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ انتشار: 1400/11/14
    • تعداد بازدید: 490
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0

    ام دی اف پلی گلاس نوعی ‌ام‌دی‌اف با روکش نوعی پلاستیک به نام پلی گلاس است . مغز ام دی اف پلی گلاس مانند سایر گلاس‌ها از جنس ام دی اف خام است و همانند شیشه شفاف است و  جنس آن از نوعی پلی کربنات است که ظاهر شبیه به شیشه دارد اما نسبت به شیشه سبک‌تر و محکم‌تر می‌باشد . اکثر ام دی اف های ‌هایگلاس یک رو می‌باشند ، که یک سمت آن با لایه محافظ مانند سلفون پوشانده شده و سمت دیگر، ظاهری سفید از جنس ملامین و کاغذ دارد .

    پلی گلاس

    پلی گلاس، براقی و شفافیت خاصی دارد ، زیرا در ‌ام‌دی‌اف‌های پلی گلاس، یک لایه ۷۵ میکرونی از پلی استر بر روی سطح یک طرف از ورق ‌ام‌دی‌اف دو رو ملامین پرس شده است و به مرور زمان نیز هیچ تغییر رنگی در پلی گلاس ایجاد نمی شود . مقاومت سطح این ورق‌ها در برابرخراش به اندازه‌ای بالاست که به شما اجازه می‌دهد با یک اسفنج سطوح را بدون ایجاد خراش تمیز کنید.در حالت کلی پلی گلاس نسبت به هایگلاس از نظر شفافیت و سطح بسیار صیقلی، برتری دارد. یکی از ابعاد رایج پلی گلاس،  3متر و 66 سانتیمتر در 1 متر   و 83 سانتیمتر و به ضخامت 16 میلیمتر میباشد.

    پلی گلاس فومنات

    ام‌دی‌اف های هایگلاس احتیاج به مراقبت بیشتری دارند و حتما باید با دستمال های نرم و نخی و با شوینده های ملایم سطوح هایگلاس را تمیز کرد و اسیدهای آشپزخانه و موادی نظیر سرکه یا الکل مخصوصاً اگر به طور مستقیم بر سطح کار ریخته شوند آسیب محسوسی از جمله تغییر رنگ و خط و خش زیاد به سطح کار وارد می کنند ، که در این صورت هایگلاس پس از مدت کوتاهی جذابیت خود را از دست می‌دهد. اما پلی گلاس نسبت به هایگلاس مقاومت بیشتری در مقابل خط و خش داشته و زمان طولانی‌تری کیفیت و جذابیت خود را حفظ می‌کند .

    پلی گلاس بازرگانی جلالی

    گروه صنعتی فومنات با داشتن دستگاهای پیشرفته در زمینه تولید ام دی اف پلی گلاس فومنات از لحاظ کیفیت ورق ، بسیار موفق بوده و با داشتن رنگهای متنوع میتواند زیبایی خاصی به دکوراسیون منزل ، آشپزخانه و دفتر کار شما ببخشد .

    بازرگانی جلالی

    شرکت بازرگانی جلالی با سابقه بیش از 30 ساله در زمینه تجارت انواع مصنوعات چوبی با توجه مزایای ام دی اف پلی گلاس و همچنین نظر به تعهد و کیفیت و قیمت رقابتی تولیدی کارخانجات فومنات اقدام به توزیع کلی و جزئی مصنوعات چوبی با برند فومنات نموده است و می توان رنگ های متنوع این تولیدی را در وب سایت بازرگانی جلالی که از طریق این لینک در دسترس می باشد را بررسی و در صورت تمایل اقدام به خرید نمایید.

    بازرگانی جلالی ام دی اف

سوال خود را در مورد این مطلب مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام میکنید
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها