• برنامه ریزی آموزشی مدارس در دوران covid-19

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/08/18
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1400/10/02
    • تعداد بازدید: 149
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    برنامه ریزی آموزشی مدارس در دوران covid-19

    بیماری همه گیر کرونا ویروس جدید covid-19 در دسامبر 2019 در ووهان، چین شیوع پیدا کرد. در روزهای آغازین بحران، اکثر کشورهای آفریقایی از جمله نیجریه واکنش خود را به بازگرداندن یا ارسال کمک به دانش آموزان خود که در ووهان گرفتار شده بودند، محدود کردند. این واکنش تغییر کرده است.

    بیش از یک میلیارد دانش آموز به دلیل covid-19 از مدرسه باز مانده اند بیشتر آن ها اکنون از شیوه های یادگیری از راه دور استفاده می کنند که چندین اشکال دارد و در بیشتر موارد با عجله تنظیم شده اند. بعلاوه، در بیشتر مدارس، مناطق مدارس و کشورها در مورد چگونگی برنامه ریزی فعالیت های مدرسه برای سال تحصیلی جدید تردید وجود دارد در نتیجه، یادگیری و آموزش دو مورد از بزرگترین نگرانی های جهان در دوران همه گیری بیماری کرونا می باشد تدوین و اجرای قوانین موردنیاز و روزآمد در حوزه ارتباطات شبکه ای بسیار اساسی است.

    ممکن است مدارس روش های یادگیری ترکیبی را اتخاذ کنند ترکیبی از روش های آموزش سنتی و روش های تدریس آنلاین؛ آن ها می توانند تدریس آنلاین را به دوره های تعطیلات که دانش آموزان در خانه هستند، گسترش دهند. حتی ممکن است برخی از مدارس بر برنامه های گواهی آنلاین سرمایه گذاری کنند.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها