• ارزیابی عملکرد بازاریابی دیجیتال بر رضایت مشتریان بر فروش گوشی تلفن همراه

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1401/06/15
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/08/15
    • تعداد بازدید: 98
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 02171053199

    ارزیابی عملکرد بازاریابی دیجیتال بر رضایت مشتریان بر فروش گوشی تلفن همراه

    مدیران شرکت های بازاریابی الکترونیک به منظور دستیابی به هدف فروش بالا در این عرصه دست به اقدامات متنوعی در زمینه فروش انجام می دهند؛ که با توجه به اهمیت فروش دستگاه های گوشی تلفن همراه و فروش بالای این نوع محصولات و تنوع زیاد برندهای موجود در بازار؛ اهمیت بازارهای دیجیتالی به چشم می خورد. بنابراین بررسی رضایت مشتریان در زمینه عرضه محصولات و خدمات دهی مشتریان بسیار مهم می باشد.

    در پژوهش حاضرکه با هدف ارزیابی عملکرد بازاریابی دیجیتال بر رضایت مشتریان بر فروش گوشی تلفن همراه در ایران صورت گرفته است از افراد با پیشینه خرید دیجیتال و ابزار گردآوری داده ها پرسشنامه رضایت مشتریان می باشد. در پژوهش حاضر از نظر هدف در زمره پژوهش های کاربردی، از دیدگاه جمع آوری داده ها، توصیفی و از نوع پیمایشی و از نظر ماهیت، از نوع همبستگی است.

    تحلیل اماری حاصل از نتایج گویه های پرسشنامه نشان دادند که فروش بازاریابی دیجیتال در بازار از رضایت قابل قبولی برخوردار بوده است و بین رضایت مشتریان و خدمات دیجیتالی فروش گوشی تلفن همراه رابطه معنی داری وجود دارد و بین اعتماد به مراکز فروش بازاریابی الکترونیک با رضایت مشتریان رابطه معنی داری وجود دارد و قیمت مناسب این فروشگاه ها نسبت به نمونه های مشابه در بازار حضوری باعث شده که هر روزه بر فروش بازار دیجیتال افزوده شود.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین ژورنال ها