همایش ، رویداد ، ژورنال
اینستاگرام تی پی بین
حوزه های تحت پوشش رویداد
  • بررسی تاثیر بازارگرایی و انطباق آمیخته بازار بر عملکرد فروش محصولات مصرفی در شرکت های متوسط و کوچک (مطالعه موردی شرکت آذربینش، آرتاکیش، آذرمدیک)

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1398/04/07
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1398/04/07
    • تعداد بازدید: 248
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: -

    مقاله بررسی تاثیر بازارگرایی و انطباق آمیخته بازار بر عملکرد فروش محصولات مصرفی در شرکت های متوسط و کوچک (مطالعه موردی شرکت آذربینش، آرتاکیش، آذرمدیک)

    تحقیق حاضر با هدف بررسی تاثیر بازارگرایی و انطباق آمیخته بازار بر عملکرد فروش محصولات مصرفی در شرکت های متوسط و کوچک (مطالعه موردی شرکت آذربینش، آرتاکیش، آذرمدیک) انجام شده است. جامعه آماری تحقیق شامل کلیه مدیران فروش شرکت های فوق که یکی از شرکت های موفق در زمینه واردات محصولات مصرفی از قبیل دمنوش، مشتقات قهوه (نماینده انحصاری موکات در ایران) و لوازم پزشکی مصرفی می باشد. هم چنین روش نمونه گیری سرشماری می باشد که حجم آن 26 نفر (کلیه ی مدیران فروش سه شرکت) است.

    برای جمع آوری داده ها از ابزار پرسشنامه استفاده شده است و تعداد 26 پرسشنامه در بین مدیران فروش این سه شرکت توزیع و داده های مورد نیاز گردآوری شده است. و روایی پرسشنامه توسط تنی چند از خبرگان مورد تایید قرار گرفت و پایایی آن از روش آلفای کرونباخ بوسیله نرم افزار 23spss محاسبه گردید که مقدار آن 0.93 می باشد. و نتایج تجزیه و تحلیل اطلاعات و آزمون آن از طریق مدل معادلات ساختاری بوسیله نرم افزار smart pls3 انجام گردیده است. نتایج نشان می دهد که رابطه معنی داری بین عناصر بازارگویی، عناصر آمیخته بازار و عملکرد فروش وجود دارد.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها
مقالات جدیدترین ژورنال ها