• مطالعه ارزش گذاری، مسائل، مزایا و چالش ها حسابداری منابع انسانی

    جزئیات بیشتر مقاله
    • تاریخ ارائه: 1400/10/15
    • تاریخ انتشار در تی پی بین: 1401/01/23
    • تعداد بازدید: 95
    • تعداد پرسش و پاسخ ها: 0
    • شماره تماس دبیرخانه رویداد: 09050265032

    مطالعه ارزش گذاری، مسائل، مزایا و چالش ها حسابداری منابع انسانی

    منابع انسانی باارزش ترین عامل در تولید است و نقش قابل ملاحظه ای در بهره وری سازمانها دارد، هدف اصلی این پژوهش، بررسی مسائل مربوط به ارزیابی منابع انسانی/پرسنل مشغول به کار در سازمان ها است، که به عنوان ارزشمند ترین دارایی ها در سازمان های تجاری مورد توجه قرار گرفته شده، و مزایای افزودن این ارزش و چالش ها و موانع اجرایی حسابداری منابع انسانی، و افشاگری های چنین ارزش هایی در صورت وضعیت مالی شرکت است.

    این مقاله نشان می دهد حامیان مدل های ارزیابی منابع انسانی در اغلب موارد با روش ثبت و افشای اطلاعات حسابداری منابع انسانی، در دفاتر حساب ها یا صورت های مالی سازمان ها سروکار پیدا نمی کنند.

    در اغلب موارد، اطلاعات حسابداری منابع انسانی به صورت اطلاعات تکمیلی الحاقی به صورت های مالی ارائه می شود. تحقیقات قابل توجهی انجام شده که به عنوان حسابداری منابع انسانی (hra) به رسمیت شناخته شده، و نیاز زیادی به تحول سیستم حسابداری منابع انسانی بنحوی قابل قبول برای حسابداران حرفه ای، مدیران و دیگر تصمیم گیرندگان، سرمایه گذاران، اعتباردهندگان و سایر سهامداران، وجود دارد همچنین به دلایل و مباحث ارزشیگذاری و ارزیابی منابع انسانی پرداخته شده است.

سوال خود را در مورد این مقاله مطرح نمایید :

با انتخاب دکمه ثبت پرسش، موافقت خود را با قوانین انتشار محتوا در وبسایت تی پی بین اعلام می کنم
مقالات جدیدترین رویدادها